eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzesyłka pocztowa polecona -reklamacja › Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
  • Data: 2007-01-25 21:29:19
    Temat: Re: Przesyłka pocztowa polecona -reklamacja
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:45b91db8$1@news.home.net.pl>
    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> pisze:

    > Dlaczego odbiorca ma być odpowiedzialny za to co ty wysłałaś, gdy
    > nawet tego na oczy nie widział?

    To nie tak. Odpowiedzialna powinna być osoba/instytucja, która spowodowała,
    że pismo (jego treść) do odbiorcy nie dotarło.
    Może to być poczta, może to być listonosz, może to być żona odbiorcy (która
    podpisała się za niego, ale listu nie przekazała), może to być były
    pracownik firmy, który pismo odebrał, podpisał nieczytelnie, wsadził gdzieś,
    zapomniał, nie przekazał i teraz szukaj wiatru w polu. Może to być w końcu
    sam odbiorca, który unika odebrania pisma.

    > Po to jest właśnie ZPO - żeby mieć w ręku dowód, że przesyłka
    > DOTARŁA.

    Tłumaczę po raz n-ty. Ja, jako nadawca, nie mam żadnego obowiązku
    udowadniania komukolwiek (w tym sądowi), że odbiorca na pewno pismo odebrał.
    To po prostu nie jest moja broszka.

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1