  • Data: 2019-04-13 16:57:52
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Apr 2019 11:50:40 +0200, Shrek napisał(a):
    > Tym bardziej się uśmiałem, że Robert jest policjantem, a policja jest
    > znana z pompowania statystyk własnie przez spektakularne akcje pojmania
    > dolera z gramem marychy, plantatora z czterema krzaczkami czy pijanego
    > kierowcę roweru z 0,22 promila, gdzie w cywilizowanej Europie jego
    > kolega z polizei życzyłby klientowi szerokiej drogi, nawet jakby
    > kierował tirem. I niech nie tłumaczy się, że to wina prawodawcy, gdyż

    Jak nie, jak tak ?
    Jakby limit byl inny ... to by lapali na 0.52, albo na 1.02 :-)
    Jakby kary byly inne, to moze by 0.55 puszczali, bo 50 zl sie nie
    oplaca wypisywac.

    Jakby prawodawca nie uparl sie walczyc z pijanymi rowerzystami, to by
    ich tak chetnie nie lapali, co bylo widac przed zmianami i po drugich
    zmianach.

    > prawodawca nie nakłada na nich obowiazku robienia kretyńskich akcji i
    > nabijania statystyk - to własna inicjatywa ich szefów i zawodów wśród
    > kulsoństwa kto lepiej w dupę owemu szefowi wejdzie.

    Minister to co prawda nie prawodawca ... w zasadzie nie ... ale czy
    nie on wymaga tych statystyk ?

    J.