  • Data: 2019-04-13 22:59:54
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy, jak bardzo dużą klatkę zbudujesz.

    W teorii to taka jaka sobie wymyslisz.
    W praktyce zapewne niewielką.

    > Czemu "Waszej"? Czy ktokolwiek go o to pytał?

    Zart? Chcesz powiedziec ze rzecznik policji mowi tylko o to o co jest
    pytany a sam nie nadaje takiej narracji czy tematów jakie policja uwaza
    za stosowne?

    > Czemu uważasz, ze
    > sensem pracy Policjanta jest uzyskanie wysokiej grzywny? Przecież
    > tego nie ma w żadnym mierniku. Sensem pracy policjanta jest wykrycie
    > sprawcy, czy takie oddziaływanie prewencyjne, by zmniejszyć ilość
    > przestępstw.

    Zapominasz o czym mowiłes w poprzednim zdaniu? Przeciez sam pokazywałes
    absurd karania gdzie nameczysz sie, złapiesz goscia, udowodnisz ze ukradł
    600 a nie 500 (czyli de facto powinno byc ok bo udowodniłes wieksze
    przestepstwo) a gosc smieje sie z tego bo dostanie nizsza kare która go
    srednio zaboli.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.