  • Data: 2019-04-13 20:46:51
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2019 o 16:57, J.F. pisze:

    > Jak nie, jak tak ?

    O tu poniżej.

    > Jakby kary byly inne, to moze by 0.55 puszczali, bo 50 zl sie nie
    > oplaca wypisywac.

    > Jakby prawodawca nie uparl sie walczyc z pijanymi rowerzystami, to by
    > ich tak chetnie nie lapali, co bylo widac przed zmianami i po drugich
    > zmianach.

    Prawodawca się nie upierał. Prawodawca mniej lub bardziej rozsądnie
    ustawił limity i nie nakazał robiena w tym celu łapanek. To już
    inicjatywa policjantów.

    > Minister to co prawda nie prawodawca ... w zasadzie nie ... ale czy
    > nie on wymaga tych statystyk ?

    Wymaga, bo mu dają. Tak czy inaczej - jak słusznie zauważyłeś to nie
    prawodawca. Więc kulsony się zajmują pompowaniem statystyk a nie
    ustawowym celem nie dlatego, że im prawodawca kazał (co podkreslają w
    tłumaczeniach) a dlatego, że na każdym szczeblu mają brązowe noski. Więc
    niech się za prawodawcą nie chowają, tylko trzeba przyznać, że to zwykłe
    włazidupy, bez kręgosłupa.

    Shrek