  • Data: 2019-04-11 11:01:51
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jakim dbanem trzeba być, by nie rozumieć, że celem dla żołnierza jest
    > wrogi wóz bojowy, karabin maszynowy, moździerz, a nie pojedynczy
    > żołnierz.

    Omg...

    > Celem żadnej wojny nie było wyeliminowanie wrobich żołnierzy
    > samo w sobie.

    Chyba w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.

    Zdajesz sobie sprawę, że możesz zajrzeć do podręcznika historii, albo
    poczytać (a nawet obejrzeć) relacje z wojen współczesnych?
    Zaskoczę cię: w mojej rzeczywistości żołnierze strzelają do żołnierzy (i
    nie tylko do żołnierzy i nie mam tu na myśli wozów bojowych).

    Pozdrawiam
    Piotr