  • Data: 2009-01-14 09:19:31
    Temat: Re: Przeslanie pieniedzy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jan 2009, Piotrne wrote:

    > Jak sprawdziłem, rzeczywiście "list wartościowy" może zawierać
    > pieniądze. Ciekawe, dlaczego przesyłki kurierskie nie mogą...

    Uwaga, gdybam - ale może z tego samego powodu, dla którego
    kurierzy nie mogą dostarczać listów (a Pocztex czy jak mu tam
    dostarcza przesyłki, czyli 50 gram żelaza z dołączonym listem).
    Skoro to jest liczone jako "list"...
    W przypadku listu pewnie jesteś skłonny wyrazić zgodę na to,
    że FORMALNIE wysyłasz blachę, do której dołączona jest kartka
    (która może się zgubić, a co).
    Nie wiem czy byłbyś zachwycony jakby się okazało, że masz
    nieuzasadnione pretensje, skoro blacha dotarła a zgubiły się
    doczepione do niej zbędne banknoty ;)
    Tak dla przykładu :)
    Nie należy zapominać że na *listy* PP ma ciągle monopol.

    pzdr, Gotfryd