  • Data: 2009-01-13 21:07:41
    Temat: Re: Przeslanie pieniedzy
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Poczta Polska posiada opcję "list wartościowy", wtedy można wysyłać
    > banknoty.

    Dziękuję za porady. Skorzystałem z "pocztowego zlecenia wypłaty"
    i nawet zadziałało. Pieniądze dotarły w ciągu 3 godzin
    (kurierem - na wieś, 15 kilometrów od najbliższej poczty).

    Jak sprawdziłem, rzeczywiście "list wartościowy" może zawierać
    pieniądze. Ciekawe, dlaczego przesyłki kurierskie nie mogą...

    Pozdrawiam
    Piotr