    Date: Mon, 05 Sep 2011 20:03:32 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedłużenie umowy

    (05.09.2011 19:51), live_evil wrote:
> [...]

    Na 100% umowa która mi się właśnie skończyła (bądź jej regulamin), miała
    zapis mówiący o tym że cena normalna tyle a tyle, cena z rabatem
    wynikającym z promocji tyle a tyle, jeżeli zerwę umowę, to
    telekomunikacji należy się udzielony dotychczas rabat, czyli rabat
    (różnica między ceną normalną a promocyjną) pomnożony o liczbę miesięcy
    trwania umowy.

    Nie wiem jak mam w nowej umowie, jeszcze się nie wczytywałem. Ale
    podejrzewam że podobnie, bo od bodajże 2003 roku tak było niezmiennie.

    p. m.