  • Data: 2011-09-06 13:14:58
    Temat: Re: Przedłużenie umowy
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06-09-2011 o 10:48:10 Kamil <a...@a...com> napisał(a):

    > Powiedz że żartujesz?

    > No to kto ma w tym interes by pamiętać o swoich zobowiązaniach?

    > A wiesz ile taki OP ma umów????
    > Nie tysiąc....ale co najmniej kilka MILIONÓW!!!
    > I jak Ci się wydaje - ilu ludzi by musiało "pilnować" takich terminów i
    > takim "zalatanym" jak Ty przypominać?
    A wiesz co to baza danych i selekty? Czy fakturę wystawia człowiek, czy
    komputer? Ja już ośmieszasz innych to może warto najpierw wiedzieć, jak
    działa mechanizm fakturowania i całej papierkologii w firmach.

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.