  • Data: 2007-09-15 12:00:45
    Temat: Re: Prowadzenie roweru pod wplywem niewielkiej ilosci leków
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0709141034480.3612@athlon64 Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Przepis jest jednak jasny: "każdy kto prowadzi..."
    Trzeba by zatem jezykoznawcę w roli eksperta powołać...
    On określi co znaczy prowadzić, a co kierować.
    Odwoła się do źródłosłowów, tradycji znaczeniowej itp.

    > W 100% się zgadzam, powinien dotyczyć "jazdy na rowerze".
    A jak ciągnie, pcha albo niesie? To co ustawodawca na to?

    > Z czego wnosisz, że nie może istnieć przepis, ktory określa karę
    > dla pieszego prowadzącego pojazd?
    Z czego wnosisz, że to wnoszę?

    > O tym też były dyskusje :), tj. czy w przypadku kiedy w aucie nikt nie
    > siedzi za kierownicą to pchający są nawet "kierującymi", nie tylko
    > "prowadzącymi"!
    > Ale tu może na flejma poczekam przed zajęciem stanowiska ;)
    A ja poczekam na wspomnianego eksperta-językoznawcę. ;)

    --
    Jotte