  • Data: 2007-09-15 21:59:38
    Temat: Re: Prowadzenie roweru pod wplywem niewielkiej ilosci leków
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 15 Sep 2007, Jotte wrote:

    > Poruszana była też kwestia niesienia (wówczas rowej na pewno nie jedzie),

    Zgoda. To już nie jest "pojazd" tylko normalny pakunek :)

    > można też przy pewnej dozie sprawności iść za nim, a nawet przed nim.

    Tu mam problem znaczeniowy, bo skoro KD oddzielnie wymienia "pchanie"
    i "ciągnienie" to nie jest oczywiste, czy są to szczególne przypadki
    "prowadzenia" czy raczej odrębne :)

    > Jak widzisz ciągle kwestia znaczeniowa uzytych terminów.

    Z tym zgoda.
    I nie tylko tam :(
    Sławne nierozróżnienie ruchu obiegowego od obrotowego (po polsku:
    "czy skręcanie na rondzie jest skręcaniem na skrzyżowaniu traktowanym
    geograficznie jako całość") na przykład.

    > Gdzie ja go podważam?

    Wiesz, nawet już przygotowałem odpowiedź - ale jak przeklejałem
    pracowicie cytaty, to mi wyszło że rzeczywiście *mogłeś* mieć
    co innego na myśli!
    Niemniej, ten post z którego zaczął się podwątek, IMHO równie
    ściśle opisywał to co masz na myśli jak słowo "prowadzenie"
    w ustawach :)
    Niemniej w końcu zrozumiałem ;)

    pzdr, Gotfryd