  • Data: 2007-09-15 11:49:33
    Temat: Re: Prowadzenie roweru pod wplywem niewielkiej ilosci leków
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fcgd2a$pgn$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> napisał w wiadomości

    > "rogatego
    >
    > W PoRD jest kierujący(jadący) pojazdem, wózkiem ręcznym i prowadzący
    > pojazd.
    > Prowadzenie tutaj oznacza przemieszczanie(ciągnięcie, pchanie) pojazdu
    > będąc
    > obok pojazdu np. roweru, motocykla, motoroweru.

    Zgoda, ale kierujacy rowerem nadal go prowadzi ( inaczej mowiac kieruje
    nim). Kto da wiare osobie, ktora po piwie byla pieszym pchajac rower
    (inaczej prowadzac go), gdy funkcjonariusz stwierdzi, ze osoba ta prowadzila
    rower?

    Bez watpienia funkcjonariusz popelni twierdzac to przestepstwo, ale praktyka
    wskazuje, ze jest on bardziej miarodajny niz zwykly czlowiek.
    Nie bede sie produkowal - poczytaj o figuratywnosci jezyka i zastosowaniach
    praktycznych ( to dzial psychologii zajmujacy sie psychomanipulacjami).