  • Data: 2024-05-14 15:58:34
    Temat: Re: Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-05-14 o 08:21, Tomaszek pisze:

    > Co prawda nie pracuję już w tej firmie, ale patrząc na to co zamierzają
    > zrobić w roku 2025 (pełne ozusowanie umów cywilnoprawnych) to sądzę, że
    > nie jest to ostatnia tego typu propozycja z jaką się spotkam na rynku
    > pracy, więc interesowałoby mnie jak to wygląda od strony prawnej.

    W rejestrze firm widzę taką rubrykę: pełnomocnik, więc Ty jesteś
    słupem/figurantem, a firmę za Ciebie prowadzi pełnomocnik.

    Kiedyś będąc w Warszawie słyszałam rozmowę dwóch Pań od sprzątania metra
    (a tam na każdej stacji jest serwis sprzątający dbający o czystość +
    czystość toalet, że w umowie jest zlecenie na 7 godzin, a trzeba być 8
    godzin. Toalety są czynne 6-22 i pracuje się 6-14 lub 14-22