  • Data: 2024-05-14 18:55:08
    Temat: Re: Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-05-14 o 12:20, Tomaszek pisze:
    > I znowu: nie wiem jak tam u Was jest. Ja odbieram paczki od kurierów
    > (prowadzona ewidencja), zgrywam monitoring dla potrzeb policji, załączam
    > bezpieczniki jak się gdzieś coś wywali, kontroluje systemy kontroli
    > dostępu, wyrabiam karty i chipy dostępowe, nadzoruję centralę PPOŻ,
    > zgłaszam usterki komu trzeba, wyciągam ludzi z zablokowanej między
    > piętrami windy... i parę jeszcze rzeczy:))))
    > Jestem sam na zmianie, po 24h. Także ten tego... różnie to jest:)
    > Czasem nie wychylam nosa z dyżurki, bo nie mam siły:)

    To na osiedlu mieszkaniowym tyle czynności ? bo wygląda na jakiś
    biurowiec 30 piętrowy.
    U mnie na osiedlu (kilka budynków bez wind, ok. 250 lokali) nie wiem
    czym się zajmują, wydaje się, że tylko otwierają bramę śmieciarkom,
    wpuszczają i ewidencjonują wjazdy mieszkańców, chociaż regulamin zezwala
    tylko w wyjątkowych przypadkach takich jak: dowóz osoby starszej,
    przeprowadzka itp, obchód dookoła i domykanie furtek na klucz.
    Nie ma chipów,nie ma kamer.