  • Data: 2024-05-17 14:07:53
    Temat: Re: Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2024 o 19:54, Krzysztof 'kw1618' pisze:
    > Gdzieś kiedyś na forach czytałem, że ochronę to się zatrudnia tylko po
    > to, aby ciągnąć kasę z firm ubezpieczeniowych. Jest człowiek, siedzi
    > 24h, coś się stanie, nie był w stanie temu zapobiec bo to to i tamto,
    > więc ubezpieczenie się należy. Firma ochroniarka aby dostać koncesję
    > musi mieć jakieś OC/AC/NW czy jak to się tam w tym przypadku nazywa.

    Prawda. Dodam do tego taki fakt, że agencja ochrony zatrudniona przez
    wspólnotę mieszkaniową to taki trochę "chłopiec na posyłki" (do spółki z
    firmą sprzątającą)
    Trzeba postawić choinkę na patio - proszę zrobić (oczywiście agencja
    robi to za swoje pieniądze)
    Trzeba zorganizować dla dzieci Mikołajki - proszę zrobić (treść w
    nawiasie j/w)
    Częstym zwyczajem jest też kupowanie ogromnych koszy słodyczy dla
    zarządu wspólnoty na tłusty czwartek. Tym większy kosz i tłuściejsze są
    panie z zarządu wspólnoty.

    --
    t0maszek