  • Data: 2024-05-14 17:28:48
    Temat: Re: Prowadzenie działalności za kogoś - to legalne?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.05.2024 o 15:41, J.F pisze:
    > Ale ... jak księgowa/biuro coś pokręci, to księgowa/biuro jest
    > karana przez US :-)

    Ale to chyba do mnie przychodzi polecony, a ja potem wskazuje osobę
    odpowiedzialną? :)

    > Trochę dziwne, bo to juz 34 lata przeminęło ...

    Młodzi od starych się nauczyli starych nawyków:( Firma jak to się mówi
    jest "rodzinna" Wyszli z komuny, ale komuna nie wyszła z nich. Młodym
    się to podoba. Starzy jak z nimi gadałem po prostu nie odrobili lekcji
    "nowomowy" A młodzi jak najbardziej odrobili i gadają ładniej. Ale pod
    "sceną" ten sam mechanizm działa:(

    > Albo zapłacic kartą za całkiem prywatne zakupy.

    Pewnie krzywo by na to patrzyli, gdybym sobie kartę do takiego konta
    zrobił:) Zresztą... jak nie kartą to zawsze mógłbym sobie na prywatne
    przelać sam:)))

    > Plusy/minusy są jeszcze gdzie indziej.
    > Urlopy (no ale na zleceniach tez ich nie miales), zasilki chorobowe,
    > wplyw na emeryturę, odpowiedzialność finansowa za ewentualne straty,
    > rozliczanie PIT.

    Ja sobie cenię spokojny sen, a tu raczej by się skończył:(

    --
    t0maszek