  • Data: 2009-10-20 07:09:31
    Temat: Re: Proszę pomoc - długie
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> wrote in message
    news:80be8d0c-906d-4e7e-8d4e-53aba7ec740c@r36g2000vb
    n.googlegroups.com...

    >Trollujesz. Jest roznica miedzy "nie patrze co podpisuje" a "nie
    >podpisuje bo nic nie dostalem do podpisania".

    Co masz na myśli? Nic nie podpisywałem bo nic do podpisywania nie było -
    pocztą dostałem coś co sie nazywa "ogólne warunki świadczenia usług" oraz
    aneks "promocja 2 miesiące gratis" i później rachunek do zapłaty oraz
    wzorzec przelewu do zapłaty - mam się tych papierków na pamięć nauczyć?. Nie
    interesuje mnie korzystanie z ich usług więc to olewam - gdzie widzisz
    trolowanie?

    Konrad