    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Promocja wódki żołądkowej?
    Date: Fri, 14 May 2010 17:58:35 +0200

    > definitywnie dawanie tylko jednej to zachowanie sprzeczne z ustawa ;P

    praz ugruntowanym na danym terenie zwyczajem, kulturą, zdrowym
    rozsądkiem, praktykowanym powszechnie obrządkiem, liturgią itd.
    ;)

    ... ale - facet poważnie pyta, a my tu sobie jaja robimy...

    czasami troche smiechu nie zaszkodzi ;)

    a co do powaznego potraktowania tematu sam jestem ciekaw. Jednak jezeli
    sprawdzaja czy ktos ma 18L to chyba nie problem.

    Icek