  • Data: 2018-03-24 16:35:26
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Związanych ze śmiercią kilka w
    > roku. Nie znalazłem nigdzie danych publicznie dostępnych, więc nie podam
    > liczb. Może ktoś po mnie poprawi.

    Dokładniej coś koło 1 na miesiąc. Któryś pisior przy okazji debaty na
    temat Stachowiaka wyciągnął na zasadzie "abopeo", więc dane za lata
    chyab 12-15 - 45 osób bodajże.

    > Reasumując co najwyżej warto by było się zastanowić, jaki odsetek
    > wywlekanych przez prasę "tortur" znajduje potwierdzenie w racjonalnych
    > faktach. Tu już nie chodzi mi o skazanie, bo mam świadomość, że czasie
    > do niego nie dochodzi z powodu braku dowodów.

    Dowód jest, bo o ile okazało się, ze monitoring na komisariacie akurat
    nie działał, to nagranie z tasera się pechowo zachowało i jeszcze
    bardziej pechowo wyciekło. Nie ma "woli" stworzenia aktu oskarżenia z
    klasyfikacją nieumyślnego spowodowania śmierci i tyle. Tak bezczelni to
    nawet za komuny nie byli, bo jednak a to ze schodów ktoś spadł, a to go
    sanitariusze pobili, ale jednak przyczyna śmierci sie zgadzała -
    odniesione obrażenia. A ty go pobili, zelektryfikowali, dusili ale
    przyczyna śmierci była inna - no weź - na prawdę w to wierzysz?

    > Chodzi mi o zdarzenia,
    > które najpierw jako wielkie "Ooooo!" trafiają do nagłówków, a potem
    > znikają, bo się okazuje, ze nawet po pobieżnym ich przeanalizowaniu to
    > się kupy nie trzyma.

    Ale akurat w tym przypadku tekiej sytuacji nie ma. Było ooo! a potem
    jeszcze większe o kurwa!, więc nie zmieniajmy tematu.

    Shrek