  • Data: 2013-07-10 23:16:35
    Temat: Re: Proces sądowy, po dochodzeniu, ale zgłoszenia szkody brak.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Z_D" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:kri6a6$p2q$1@mx1.internetia.pl...

    > mozliwośc zaskarżenia podstawy tego procesu?
    > O to bym prosił, a bedę wdzieczny.
    > I zaznaczam, nie ja próbowałem pozyskać kilka kątowników, z kupy złomu,
    > na otwartym polu,i powieźć w bagazniku samochodu osobowego.

    Podważenia prowadzenia samego procesu sposobu nie znam. W ramach procesu
    Prokurator musi dowieść, że wyczerpano znamiona przestępstwa. Jak mu się to
    nie uda, to zakończy proces bez aktu oskarżenia. I nie widzę powodu, bytu
    piętrzyć problem. A bez opisu, o co chodzi, to nic więcej napisać się nie
    da.