eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wymianą towaru kupionego przez internet › Re: Problem z wymianą towaru kupionego przez internet
  • Data: 2008-02-16 15:22:17
    Temat: Re: Problem z wymianą towaru kupionego przez internet
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > (...) Czy sklep internetowy może żądać dowolnej ceny
    > za wymianę towaru, nie informując o tym klienta przy sprzedaży tego
    > towaru?

    A czemu nie mógłby żądać...
    Wymiana z takiego tytułu - to nie jest obowiązek sklepu.

    Ale:
    Pamiętaj, że masz 10 dni na zwrot - przy czym pokrywasz koszt wysyłki
    w 2 strony.
    W momencie gdy towar zostanie zwrócony - zamawiasz inny rozmiar i
    płacisz za jego przesyłkę.

    A jeśli po prostu wysłałeś towar do sklepu z karteczką wymieńcie mi
    (nie napisałeś dokładnie - zgaduję), to po prostu odesłali.

    Na przyszłość:
    Albo - kontakt ze sklepem i (choćby mailowe - zawsze to jakiś ślad)
    ustalenie postępowania.
    Albo zwrot i zakup innych.

    --
    Pozdrawiam,
    DarW

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1