eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z wymianą towaru kupionego przez internet › Problem z wymianą towaru kupionego przez internet
  • Data: 2008-02-16 13:07:18
    Temat: Problem z wymianą towaru kupionego przez internet
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kupiłem spodnie w sklepie internetowym. Jako, że źle dobrałem rozmiar,
    wysłałem je z powrotem i wpłaciłem sklepowi stosowną kwotę na
    pokrycie kosztów wysyłki. Sklep spodni nie wymienił, odesłał stare
    (niewymienone) spodnie, tłumacząc, że nie pokryłem wszystkich kosztów
    wymiany. Koszty wymiany sklep na kwotę dwukrotnie wyższą od kosztu
    wysyłki towaru. W regulaminie sklepu nic nie jest napisane o kosztach
    wymiany. Mam stare spodnie i straciłem pieniądze na pokrycie kosztów
    wysyłki w dwie strony. Kto ma rację w sporze i ewentualnie gdzie
    dochodzić swoich praw? Czy sklep internetowy może żądać dowolnej ceny
    za wymianę towaru, nie informując o tym klienta przy sprzedaży tego
    towaru?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.02.08 15:22 darw

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1