eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją - prośba o pomoc › Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z reklamacją - prośba o pomoc
    Date: Sun, 23 Oct 2005 09:21:55 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <djfdmp$ie9$1@inews.gazeta.pl>
    References: <djenir$8g3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1130052124 18889 195.242.255.2 (23 Oct 2005 07:22:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Oct 2005 07:22:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <djenir$8g3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    X-User: kamgol
    X-Antivirus: avast! (VPS 0542-5, 2005-10-21), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:336904
    [ ukryj nagłówki ]

    fiorel napisał(a):
    > Zwracam się z gorącą prośbą o pomoc. Jakiś miesiąc temu zakupiłem w sklepie
    > obuwniczym obuwie za kwotę 300 PLN. Po miesiącu niestety w fatalny i nie
    > dający się naprawić sposób pękła podeszwa. Zaniosłem buty do reklamacji
    > niestety nie przyjęto ich gdyż nie posiadam paragonu. Posiadam za to
    > oryginalne opakowanie i wydruk z mojego konta bankowego gdyż płaciłem kartą
    > płatniczą. Chciałem zapytać czy to wystarczy do tego by zmuszeni byli
    > przyjąć buty do reklamacji??

    Raczej tak (zależy na ile jednoznacznie wskazują na zakup w tym
    sklepie), żaden przepis nie przewiduje że reklamując trzeba przedstawić
    paragon. Ale w sklepach zwykle są problemy...
    Zadbaj o dowód zgłoszenia reklamacji - jeśli nie da się inaczej wyślij
    ją pocztą. A o pomoc w przekonaniu sklepu możesz zwrócić się do
    miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1