eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacjąRe: Problem z reklamacją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!y34g2000prb.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: f...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z reklamacją
    Date: Mon, 27 Apr 2009 08:17:06 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <f...@y...googlegroups.com>
    References: <a...@t...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    <a...@v...googlegroups.com>
    <gt3u94$suh$1@news.onet.pl>
    <9...@z...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    <9...@d...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    <a...@a...googlegroups.com>
    <p...@r...org> <gt461o$lij$2@news.onet.pl>
    <p...@r...org>
    <7...@j...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    <2...@f...googlegroups.com>
    <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: 79.188.129.58
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240845427 9943 127.0.0.1 (27 Apr 2009 15:17:07 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Apr 2009 15:17:07 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y34g2000prb.googlegroups.com; posting-host=79.188.129.58;
    posting-account=vvH6XAkAAADtqAM4UFfGOoJZ_F1y0ng5
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; pl; rv:1.9.0.9)
    Gecko/2009040820 Firefox/3.0.9,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:586210
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Kwi, 16:11, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Mon, 27 Apr 2009 07:08:26 -0700, fuzzy80 napisał(a):
    >
    > > Gwarancję wystawił sklep, w gwarancji jest zapis, że to sklep jest
    > > podmiotem realizującym naprawy.
    >
    > No to wio :-)
    >
    > >  Mimo to, takiego laptopa można
    > > reklamować zarówno u sprzedawcy jak i u producenta, zależy na jaki
    > > rodzaj reklamacji się zdecydujemy. Tak więc sklep, chce czy nie chce
    > > zawsze jest gwarantem, nawet jeśli wystawiona jest karta gwarancyjna
    > > producenta - wynika to z polskiego prawa.
    >
    > Dobrze myślisz, źle mówisz (nazywasz). Gwarantem nie jest, to są zupełnie
    > odrębne instytucje.

    OK, najważniejsze że można wybrać sposób reklamacji sprzętu :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1