eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacjąRe: Problem z reklamacją
  • Data: 2009-04-27 15:17:06
    Temat: Re: Problem z reklamacją
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 27 Kwi, 16:11, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Mon, 27 Apr 2009 07:08:26 -0700, fuzzy80 napisał(a):
    >
    > > Gwarancję wystawił sklep, w gwarancji jest zapis, że to sklep jest
    > > podmiotem realizującym naprawy.
    >
    > No to wio :-)
    >
    > >  Mimo to, takiego laptopa można
    > > reklamować zarówno u sprzedawcy jak i u producenta, zależy na jaki
    > > rodzaj reklamacji się zdecydujemy. Tak więc sklep, chce czy nie chce
    > > zawsze jest gwarantem, nawet jeśli wystawiona jest karta gwarancyjna
    > > producenta - wynika to z polskiego prawa.
    >
    > Dobrze myślisz, źle mówisz (nazywasz). Gwarantem nie jest, to są zupełnie
    > odrębne instytucje.

    OK, najważniejsze że można wybrać sposób reklamacji sprzętu :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1