    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z portfolio
    Date: Thu, 15 Nov 2007 12:05:14 +0100

    castrol wrote:

    > Co ty za pierdoly wypisujesz? Albo jestem autorem albo nie, forma
    > wspolpracy albo pracy nie ma tu nic do rzeczy.

    Jak wykonujesz prace ktora zostala zaprojektowana od poczatku do konca to
    nie mozesz byc jej autorem!
    Moge zlecic wytoczenie jakiegos elementu na tokarce CNC (z napisanym przez
    moja osobe programem) i twoja praca bedzie sie skladala z wlozenia kawalka
    metalu i uruchomienia tokarki!
    to co jestes autorem?
    Dlatogo nie zawsze zlecenie czegos sprowadza sie do swtorzenia tego czegos.
    Wiec najpierw musisz miec co zbywac niezaleznie od umowy.
    Ponial?

    > To jesli nie ma praw autorskich to nie moga byc one niezbywalne ani
    > nawet zbywalne bo nie wystepuja.

    No i wlasnie tego sie doczepilem ze czasami praca wykonana nie moze byc
    utworem dla tego co ja wykona!

    Steel