  • Data: 2007-11-15 11:23:17
    Temat: Re: Problem z portfolio
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:vn7n05-0ap.ln1@ziutka.router...
    > Ale sprzedaż obrazu do galerii czy gdziekolwiek nie oznacza przecież,
    > że razem z własnością płótna przenieśli wszystkie prawa majątkowe.
    > Równie dobrze mogą je mieć nadal.

    Dodatkowo w przypadku galerii publicznych obszar użytku dozwolonego jest
    rozszerzony: Art 33. Wolno rozpowszechniać: 2) utwory wystawione w
    publicznie dostępnych zbiorach, takich jak muzea, galerie, sale wystawowe,
    lecz tylko w katalogach i w wydawnictwach publikowanych dla promocji tych
    utworów, a także w sprawozdaniach o aktualnych wydarzeniach w prasie i
    telewizji, jednakże w granicach uzasadnionych celem informacji,

    --
    Marcin