  • Data: 2006-02-20 23:04:28
    Temat: Re: Problem z kancelarią radcowską - OSZUST
    Od: Castillon <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sg napisał(a):>
    > A masz umowe ?
    > A masz pokwitowanie odbioru roboty ?

    Nie mam pisemnej umowy, mam pisemne pośrednie potwierdzenia tego
    zamówienia. Takie zycie, takie czasy, więc może przestańmy udawać, że w
    potocznym realu na wszystko mamy od razu pisemne umowy, stemple itd. Zaś
    za pokwitowanie uważam umieszczenie pracy na witrynie internetowej.
    Słabe to dla cwanego adwokata? Wiem, słabe. Stąd prośba o radę. Być może
    w finale nawet najmądrzejsi na grupie stwierdzą: facet, dałeś ciała, idź
    do kąta i tam się wypłakuj. Przewiduję taka opcję. Fakt jest jednak
    taki, że jest praca, jest jej użycie, bo było zamówienie. A ja nie
    zamierzam poprzestać na płakaniu w kącie. Jest jeszcze słowo, jest sieć,
    są adresy, jest opinia zawodowa. Niemniej jednak nie po to tu pisałem,
    by usłyszeć tylko miłe dla siebie rzeczy - zatem dzięki i za ten prysznic.
    C.