  • Data: 2006-02-22 12:36:50
    Temat: Re: Problem z kancelarią radcowską - OSZUST
    Od: Castillon <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Jefimik napisał(a):
    > Może spróbuj zaatakować też zleceniodawcę pierwotnego.
    > To na jego stronie internetowej jest twoja praca, a on nie dopełnił
    > prawidłowego jej zlecenia i zapłaty.
    >
    > 2003.04.16 wyrok SN II CKN 1466/00
    > Nawet skuteczne powierzenie czynności osobie trzeciej, które na podstawie art.
    > 429 k.c. zwalnia od odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez
    > przedsiębiorstwo trudniące się zawodowo wykonywaniem danych czynności, nie
    > wyklucza odpowiedzialności powierzającego za szkodę wyrządzoną jego własnym
    > zaniedbaniem; najczęściej odpowiedzialność ta oparta będzie na art. 415 k.c.

    Spróbowałem to uczynić wczoraj, natychmiast po przeczytaniu Twojej
    opinii. Riposta nadeszła dzisiaj o 7.55: rozkoszny mecenasik w
    płomiennej przemowie telefonicznej natychmiast poinformował mnie o
    złożeniu pozwu o naruszenie jego dóbr osobistych. Na czym to ma polegać
    - nie wyjaśnił, a ja nie zamierzam się domyślać. Z treści mało
    zrozumiałych merytorycznie wynurzeń wyłuskałem jedynie stwierdzenie, że
    "jeśli już ma płacić to tylko wtedy, gdy będzie chciał". Nie, miły panie
    - odparłem - umowę zawierają strony i to strony ustalają we wzajemnej
    konsultacji warunki płatności... Tu rozmowa została przerwana.

    By nie zanudzać: czekam w takim razie na pozew. Bardzo dziekuję za radę!
    Pozdrawiam
    C.