  • Data: 2002-02-24 18:49:47
    Temat: Re: Problem z Idea - Korekta faktur?
    Od: gajowy <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Bebenek wrote:

    > Ale mozesz wytlumaczyc, co to byl za blad? I dlaczego Ty go nie zauwazyles?

    Jaki błąd - wydawało mi się to jasne, ale powtórzę najprościej.
    Przez dłuższy czas nie naliczali mi całego abonamentu.
    Nie było go na fakturze. Były tylko opłaty za dod. serwisy.
    Płaciłem na bieżąco to co na fakturach - czyli tyle ile ode mnie chcieli.
    czyli praktycznie wyłącznie wygadane minuty.
    A tłumaczenie jest prozaiczne.
    Nie mam w zwyczaju szczegółowo studiować faktur,
    a właściwie to nawet nie faktur, a załączników do nich
    (tam jest szczegółowa rozpiska co i za co).
    A nawet gdybym zauważył (co nie ma dla sprawy znaczenia)
    to było to mniej a nie więcej - czyli zmiana warunków umowy,
    którą akceptuję, gdybym nie akceptował (np. byłoby więcej)
    to bym reklamował.

    --
    pozdrawiam
    gajowy