    Subject: Re: Prezes pilnuje
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5fb28a5d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb306bc$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb362d6$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb3d05e$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4016e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb44450$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb45aec$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb4ecdb$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb54d83$0$506$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb5a50e$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb606d9$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fb65585$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 19 Nov 2020 14:13:09 +0100

    W dniu 19.11.2020 o 12:14, RadoslawF pisze:

    > "ja stwierdziłem w jakim zakresie ma. ", analfabeto funkcjonalny.

    No dobra - ty stwierdziłeś, że ma w stopniu w praktyce zerowym, ja że
    nie ma. O co ci chodzi?

    > Tak jak w gazetach opisali, anektowali sąsiadom kapliczką.
    > Czyli nie oddali ani guzika.

    Tylko rozkazu nie zrozumieli. Mieli bronić a atakowali...

    > Bo jest burdel i nie ma decyzji gdzie ma pacjent trafić.

    Nie ma decyzji, bo nie ma wolnych miejsc. Chyba że myślisz, że to taka
    gra, kto dłużej karetkę przetrzyma na podjeździe przekonując wkurwionego
    dyspozytora i ratowników szturmujących bramę przy wsparciu kulsonów
    kłamiac, że nie ma wolnego miejsca.

    > Ale to burdel w cywilnej służbie zdrowia a nie w wojsku.

    Tak. Wojsko jest znane z porządku

    > Ja o wpływie obywateli nie rozmawiam. Maja w czasie wyborów.
    > Trzeba było głosować na taką partię która ci to zapewni.
    > Ja rozmawiam o twoich uprzedzeniach do wojska.

    Tu nie chodzi o moje uprzedzenia lub ich brak a o fakty. A fakty są
    takie, że wojsko co najwyżej za cieci robi.

    --
    Shrek