  • Data: 2020-11-18 00:21:17
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2020 o 22:36, RadoslawF pisze:

    > Były.

    Nie byly. Drwiną jest twierdzenie, że wojsko nie powinno mieć zdolności
    do uprawiania medycyny polowej.

    > "Raczej powinno" oznacza ze nie wiesz o czym piszesz.
    > Mamy dwa szpitale polowe,

    I co z nimi? Po ponad pół roku pandemii jeszcze nie zdążyli się zebrać?

    > Problem w tym że nie masz pojęcia o funkcjonowaniu wojska.
    > O ile broni i czołgów armia musi mieć tyle ile potrzebuje
    > to już samochodów (w tym karetek) czy szpitali ma mniej
    > niż potrzebuje. Na wypadek W następuje mobilizacja sprzętu
    > czyli wojsko rekwiruje potrzebny im sprzęt z rynku cywilnego.

    Most tymczasowy na szczęście jeszcze dają radę postawić nie kradnac go
    cywilom:P

    > Wojsko nie siedzi cały czas na misjach czy poligonach.
    > A robi to co im każą więc to ty nie wpierdalaj się w nie swoje
    > sprawy.

    Dopóki płacę na to podatki to jest to moja sprawa. Ale co do jednego
    masz racje - robią co im każą. To że każą imn robić za cieciów oznacza,
    że po prostu wiedzą, że do niczego innego się nie nadają. Moze i dobbrze
    - ostatnio jak im kazali granicy pilnować to próbowali przypomnieć sobie
    operację dunaj.

    > Nie mają wykształcenia ani przeszkolenia do pracy w systemie
    > opieki zdrowotnej, poza "cieciowaniem".

    Tutaj się z grubsza zgadzamy, że d niczego się nie nadają.

    > Idiota czy fanatyk?
    > Nie spodobało mi się na budowie, zachorowałem i zawieźli mnie
    > do szpitala w którym jeszcze nie byłem. Uważasz że wróciłem?

    No właśnie - idiota jesteś czy udajesz? Tego drugiego to z budowy
    ściągnęli bo mu się wojsko znudziło i do cywila odszedł, czy mu test
    pozytywny wyszedł?

    --
    Shrek