  • Data: 2020-11-17 22:36:32
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-17 o 17:59, Shrek pisze:

    > NIe - to nie były drwiny.

    Były.

    > Kilkadziesiąt raczej nie. Natomiast zdolności do "medycyny polowej"
    > raczej powinno mieć. Sanitarek do przewozu rannych też. Namioty żeby
    > zrobić strefy "niewiadomo jaki wynik" też. Środki transportu do
    > rozwożenia sprzętu z agencji rezerw miałowych takoż.

    "Raczej powinno" oznacza ze nie wiesz o czym piszesz.
    Mamy dwa szpitale polowe, za komuny mieliśmy sprzęt na wyposażenie
    szpitali tymczasowych organizowanych w budynkach szkół.
    Dziś ten sprzęt ma kilkadziesiąt lat i nie wiadomo czy
    jeszcze istnieje.

    > Problem w tym, że wojsko ma przyzerowe zdolności operacyjne w czasie
    > pokoju, o wojnie nie wspominająć (choć paradoksalnie mogą mieć większe),

    Problem w tym że nie masz pojęcia o funkcjonowaniu wojska.
    O ile broni i czołgów armia musi mieć tyle ile potrzebuje
    to już samochodów (w tym karetek) czy szpitali ma mniej
    niż potrzebuje. Na wypadek W następuje mobilizacja sprzętu
    czyli wojsko rekwiruje potrzebny im sprzęt z rynku cywilnego.

    > Komu? No i równie dobrze listonosz może zgłosić. No i kontynując twoją
    > światłą myśl - powinni siedzieć na misjach lub na poligonie a nie
    > wpierdalać sie w nieswoje sprawy:P

    Wojsko nie siedzi cały czas na misjach czy poligonach.
    A robi to co im każą więc to ty nie wpierdalaj się w nie swoje
    sprawy.

    > Z grubsza - uważam, że większy z nich byłby pożytek jakby się wzięli za
    > pomoc przy systemie opieki zdrowotnej niż na cieciowaniu.

    Nie mają wykształcenia ani przeszkolenia do pracy w systemie
    opieki zdrowotnej, poza "cieciowaniem".

    > A ile mieć twoim zdaniem powinni? Zero?

    Moje zdanie jest nie ważne, ważne jest ile faktycznie mają.

    > Skoro nie został na budowie, to znaczy że wrócił.

    Idiota czy fanatyk?
    Nie spodobało mi się na budowie, zachorowałem i zawieźli mnie
    do szpitala w którym jeszcze nie byłem. Uważasz że wróciłem?