  • Data: 2020-11-18 10:36:16
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-18 o 00:21, Shrek pisze:

    > Nie byly. Drwiną jest twierdzenie, że wojsko nie powinno mieć zdolności
    > do uprawiania medycyny polowej.

    Ja nie twierdziłem że nie powinno mieć zdolności, ja stwierdziłem
    w jakim zakresie ma.

    > I co z nimi? Po ponad pół roku pandemii jeszcze nie zdążyli się zebrać?

    A były powody aby je zebrać?

    > Most tymczasowy na szczęście jeszcze dają radę postawić nie kradnac go
    > cywilom:P

    Podejrzewam że zapasy części mają jeszcze z poprzedniego ustroju.
    Do tego cywile takich nei mają więc wojsko musie mieć swoje.

    > Dopóki płacę na to podatki to jest to moja sprawa. Ale co do jednego
    > masz racje - robią co im każą. To że każą imn robić za cieciów oznacza,
    > że po prostu wiedzą, że do niczego innego się nie nadają. Moze i dobbrze
    > - ostatnio jak im kazali granicy pilnować to próbowali przypomnieć sobie
    > operację dunaj.

    Pieprzysz.
    Podatki płacisz bo musisz a nei dlatergo żeby mieć wpływy
    na ustalani zadań armii.
    A co do pilnowania granicy to skoro postawili ich pod gołym niebem
    to sobie kapliczkę zaanektowali. Właściciele nie protestowali.
    Problem z tym mieli internetowi krzykacze, jak ty.

    > Tutaj się z grubsza zgadzamy, że d niczego się nie nadają.

    Nadają się, do tego do czego zostali powołani.
    Nie nadają się do tego do czego ty byś chciał ich wykorzystać.

    > No właśnie - idiota jesteś czy udajesz? Tego drugiego to z budowy
    > ściągnęli bo mu się wojsko znudziło i do cywila odszedł, czy mu test
    > pozytywny wyszedł?

    Ty jesteś idiotą, bo ty twierdziłeś że ten drugi wrócił.
    Wreszcie dotarło że jednak nie wrócił?
    Za jakiś czas zrozumiesz i kilka innych spraw.
    Szybszego dorastania życzę.