  • Data: 2020-11-18 17:36:19
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 10:36, RadoslawF pisze:

    > Ja nie twierdziłem że nie powinno mieć zdolności, ja stwierdziłem
    > w jakim zakresie ma.

    Skoro powinno mieć a nie ma, to znaczy to że jednak nie robi tego co
    robić powinno - prawda?

    > A były powody aby je zebrać?

    Nie no - ogólnoświatowa pandemia i wywrotka z telemarkiem systemu służby
    zdrowia nie są powodem żeby jakiś szpital polowy otworzyć. Chociaż może
    to i dobrze, bo rzeczywiście jak się za to wezmą, to efekt może być
    przeciwny do zamierzonego - jak na przykład ze szpitalem tylko dla
    zdrowych narodowym.

    > Podejrzewam że zapasy części mają jeszcze z poprzedniego ustroju.
    > Do tego cywile takich nei mają więc wojsko musie mieć swoje.

    Czyli wynika z tego, że wojsko jedyne co umi to po komunie? Szpitali
    polowych cywile też nie mają.

    > Pieprzysz.
    > Podatki płacisz bo musisz a nei dlatergo żeby mieć wpływy
    > na ustalani zadań armii.

    Skoro tak twierdzisz... To pewnie nie mam też powodu do narzekań, że
    służba zdrowia nie działa, bo przecież nie dlatego pacę podatki żeby
    mieć wpływ. I ogólnie można pójść dalej - nie ma powodu żeby obywatele
    mieli wpływ na to jak działa państwo. Niezły aparat(czyk) z ciebie...

    > Ty jesteś idiotą, bo ty twierdziłeś że ten drugi wrócił.
    > Wreszcie dotarło że jednak nie wrócił?

    Ty jesteś idiotą czy udajesz - został na tej budowie, czy z niej wrócił?

    > Za jakiś czas zrozumiesz i kilka innych spraw.
    > Szybszego dorastania życzę.

    U ciebie to już za późno - wygląda na to że dorosłeś na trepa...

    --
    Shrek