eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
  • Data: 2006-01-25 14:33:51
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dr816p$ca7$1@atlantis.news.tpi.pl>, Alek wrote:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dr6c53$9c9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >>
    >> Wybierz ofertę innego operatora,
    >> gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.
    >
    > Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    > Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując
    > usługę.

    No to jesteś drugą osobą:)

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1