eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
  • Data: 2006-01-26 10:44:19
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
    Od: "tapczan" <t...@p...gov> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik ""Łukasz Kuźma"" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:43d86d8848892@wp.pl...
    >> > Wybierz ofertę innego operatora,
    >> > gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.
    >>
    >> Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    >> Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi
    >> kupując
    >> usługę.
    >
    > a ja sie zastanawiam czy jest to zgodne z kodeksem postepowania
    > cywilnego badz z handlowego. Jedna siec (chyba plus) po kilku
    > miesiacach blokuje mozliwosc wychodzenia z komorki, ale nie kasuje
    > stanu konta, natomiast chyba orange tak, jak mija te 6 miesiecy, czy
    > ile tam to konto jest zerowane. Zastanawiam sie czy idea postepuje
    > zgodnie z prawem.
    > Regulaminy regulaminami, ale kodeksy prawne stoja wyzej i te wlasnie
    > regulaminy sa w duzej czesci niezgodne z np. kodeksem cywilnym, wiem
    > bo sam wygralem sprawe w sadzie, ale.... trwalo to 2 lata..

    Ba, simplus nawet blokuje Ci dostep do numerow telefonow na karcie, to
    jest dopiero szczyt!! i powinni za to beknac, a era podaje stawki netto
    i oszukuje przy obliczeniach!!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1