eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
  • Data: 2006-01-26 07:10:03
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłacon ej usługi
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    <l...@w...pl> napisal(a):
    >> > Wybierz ofertę innego operatora,
    >> > gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.
    >>
    >> Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    >> Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując
    >> usługę.
    >
    > a ja sie zastanawiam czy jest to zgodne z kodeksem postepowania cywilnego badz z
    handlowego. Jedna siec (chyba plus) po kilku miesiacach blokuje mozliwosc
    wychodzenia z komorki, ale nie kasuje stanu konta, natomiast chyba orange tak, jak
    mija te 6 miesiecy, czy ile tam to konto jest zerowane. Zastanawiam sie czy idea
    postepuje zgodnie z prawem.

    Umowa z operatorem mówi: Za pieniądze kupujesz pewien kredyt do wykorzystania
    tylko i wyłącznie na jego usługi tylko i wyłącznie w ustalonym czasie. Koniec
    kropka.

    Identyczną sytuację masz kiedy kupujesz czasowy bilet na tramwaj, ważny
    przez kolejne 30 minut. Jak już skasujesz, to albo go wykorzystasz
    w ciągu 30 minut, albo przepadnie.

    Jeśli widzisz gdzieś niezgodność z "KPC lub KH" :), to podaj, tylko
    wyraźnie i z odnośnikami do odpowiednich zapisów aktów prawnych.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1