eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
  • Data: 2006-01-25 15:07:14
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dr6c53$9c9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >> Wybierz ofertę innego operatora,
    >> gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.
    > Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    > Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi
    kupując
    > usługę.

    Ale ja wiem, że jej nie o to chodzi. Chciałem jej wykazać, na jakiej
    zasadzie to działa. Sama wybiera taką ofertę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1