  • 1. Data: 2006-01-24 16:20:05
    Temat: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Są sobie telefony prepaidy. Płaci się za połączenia z góry kupując
    kartę np. za 50zł. Ale po np. 4 miesiącach nie można już skorzystać z
    opłaconych wcześniej usług bez kupna kolejnej karty.
    Taki jest regulamin i tak to działa. Czy to jest zgodne z prawem?
    Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie
    oddadzą.

    Renata

  • 2. Data: 2006-01-24 16:32:01
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Renata Gołębiowska napisał(a):
> [...]
    > Taki jest regulamin i tak to działa. Czy to jest zgodne z prawem?
    > Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie

    Przecież to żadna niespodzianka. O tym że twoje konto przestanie być
    ważne za 4 miesiące, wiesz z góry. Tak umowa między tobą a firmą.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2006-01-24 16:32:39
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndtclc3.s6j.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Taki jest regulamin i tak to działa. Czy to jest zgodne z prawem?
    > Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie
    > oddadzą.

    Skoro taki jest regulamin to wszytko jest wporządku. Jeśli Ci on nie
    odpowiada to nie trzeba było aktywować karty.

  • 4. Data: 2006-01-24 19:47:26
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 24 Jan 2006 16:20:05 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Usługa opłacona, z usługi skorzystać nie można, pieniędzy też nie
    > oddadzą.

    Jak to nie można ?? Można było wykorzystać te pieniądze przed upływem
    okresu - nikt nie zabraniał.
    Zawarłaś taką umowę - zgodziłaś się - i tyle .

    --
    Mieczysław
    ----

  • 5. Data: 2006-01-24 20:59:54
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dr5krb$oa2$1@inews.gazeta.pl>, Heming wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrndtclc3.s6j.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Skoro taki jest regulamin to wszytko jest wporządku.

    Jeżeli w regulaminie będzie napisane, że nie przyjmują żadnych
    reklamacji to też będzie w porządku? Bo tak jest w regulaminie.

    Renata

  • 6. Data: 2006-01-24 21:00:20
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dr5kqh$r1b$1@atlantis.news.tpi.pl>, Johnson wrote:

    > Przecież to żadna niespodzianka.

    A kto pisał o niespodziankach?

    Renata

  • 7. Data: 2006-01-24 21:01:15
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1v17sr7j1q6df$.14ywkiwl4etn9$.dlg@40tude.net>, Mieczysław wrote:

    > Jak to nie można ?? Można było wykorzystać te pieniądze przed upływem

    Ano tak to. Jest 4 miesiąc od zakupu karty, a pieniędzy nie mogę ani
    wykorzystać ani odzyskać.

    Renata

  • 8. Data: 2006-01-24 21:13:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Jeżeli w regulaminie będzie napisane, że nie przyjmują żadnych
    > reklamacji to też będzie w porządku? Bo tak jest w regulaminie.

    Nie, bo tryb reklamacji jest uregulowany przepisami ustawy i stosownego
    rozporządzenia.

    M.

  • 9. Data: 2006-01-24 21:18:07
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Jan 2006 21:01:15 +0000, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Ano tak to. Jest 4 miesiąc od zakupu karty, a pieniędzy nie mogę ani
    > wykorzystać ani odzyskać.
    Bo zgodzilas sie na umowe w mysl ktorej po 4 miesiacach nie mozesz.
    Masz alternatywe : nie godzic sie na taka umowe czyli nie kupowac takiego
    prepaida.
    W tym wypadku umowa jest regulamin uslugi a jej zatwierdzenie nastepuje
    poprzez kupno startera.
    Wszystko w zgodzie z prawem.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 10. Data: 2006-01-24 21:18:16
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Renata Gołębiowska wrote:

    waw.pl...

    > Jeżeli w regulaminie będzie napisane, że nie przyjmują żadnych
    > reklamacji to też będzie w porządku? Bo tak jest w regulaminie.

    E... jest jeszcze Prawo Telekomunikacyjne (PT).

    I masz tam jasno określone zasady składania reklamacji.
    Fakt aktywacji karty oznacza akceptacje regulaminu, czy sie to podoba
    czy nie.
    Oczywiscie zawsze mozesz dokonać próby zaskarzenia takiego regulaminu ;-)

    MZ