eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi › Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
  • Data: 2006-01-25 14:16:07
    Temat: Re: Prepaidy - niemożność skorzystania z opłaconej usługi
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dr6c53$9c9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    >
    > Wybierz ofertę innego operatora,
    > gdzie kredyt traci ważność po 6 miesiącach przykładowo.

    Czy 4 czy 6 to tylko szczegół. Renacie chyba chodzi o samą zasadę.
    Ale IMHO nie ma racji o tyle, że na takie reguły klient się godzi kupując
    usługę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1