  • Data: 2011-03-04 07:55:51
    Temat: Re: Prawo pracy -- porozumienie zmieniające
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    > begin Jotte

    > Jest na piśmie i nazywa się "porozumieniem zmieniającym". Jak wspomniałem
    > nie znam się specjalnie na tym, ale przeglądając sieć znalazłem wyraźne
    > rozróżnienie pomiędzy "wypowiedzeniem zmieniającym", a "porozumieniem
    > zmieniającym". To jak to w rzeczywistości jest?

    powinieneś mieć pouczenie na dole pisma, jeśli go nie ma, musisz podjąć
    decyzję do końca okresu wypowiedzenia, jeśli jest pouczenie, to do
    połowy tego okresu. Jeśli chodzi o przyszłego pracodawce, to co to
    zmienia? - nic. Po prostu zmieniły sie warunki na nieakceptowalne więc
    nie pracowałeś tam dalej i koniec.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl