  • Data: 2008-11-24 23:35:50
    Temat: Re: Prawo pracy - dwa szybkie pytania
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ggfd7m$r0n$1@inews.gazeta.pl lolka
    <l...@g...pl> pisze:

    > Ale skad pomysl, ze nie ma dziecka i ze przed urodzeniem?? Pracownica ma
    > dziecko i przysluguje na nie urlop wych., ktory chce wziac od pazdziernika
    > 2009 roku.
    Tak zrozumiałem wyrażenie "za wcześnie o 9 m-cy". ;)
    W takim razie nie widzę wad, wniosek jest OK.

    "Pracodawca ma obowiązek udzielić urlopu wychowawczego w terminie wskazanym
    przez pracownicę, po warunkiem, że wniosek o udzielenie urlopu został przez
    nią złożony, co najmniej na dwa tygodnie przed wskazanym terminem. Jeżeli
    jednak wniosek został złożony bez zachowania dwutygodniowego terminu,
    pracodawca ma obowiązek udzielić urlopu nie później niż z upływem dwóch
    tygodni od dnia złożenia przez pracownicę wniosku".

    --
    Jotte