    From: Mikaichi <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Date: Sun, 25 May 2008 22:42:18 +0200
    <g10r7t$dlg$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    <g11217$504$2@news.onet.pl> <g11u9r$2me$1@news.dialog.net.pl>
    <g11uvp$8e6$1@news.onet.pl> <g120at$43f$1@news.dialog.net.pl>
    <g1233q$q6g$1@news.onet.pl> <g1281m$9lk$1@news.dialog.net.pl>
    <g13dfq$qff$1@news.onet.pl> <g13sir$8d2$1@news.dialog.net.pl>
    <g146nq$9ak$1@news.onet.pl> <g14a4b$hg2$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g14t92$uvv$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g16tpn$6ta$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g174lg$bkh$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@p...org> <g176rd$d9l$1@news.dialog.net.pl>
    <g17ed8$519$2@news.onet.pl> <g17g8k$k2m$2@news.dialog.net.pl>
    <g17j6o$egd$1@news.onet.pl> <g17k7b$mkd$2@news.dialog.net.pl>
    <g18ne9$biq$1@news.onet.pl> <op.ubpwxk1129f6yk@xcomp1>
    <g1cbbd$mic$1@news.onet.pl> <op.ubp7yonf29f6yk@xcomp1>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1cbbd$mic$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Na bulwarze - nie. Ale nie jesteś na bulwarze, tu jest grupa o prawie.
    Ale dalej potoczne pojecie jest tutaj rozumiane.
    A ze poprawnie - to ty jestes tego doskonalym przykladem, bo zrozumiales ;)

    > Co kto? Skleć pytanie sensownie, jeśli dasz radę.
    > Bo mnie sie domyslać nie chce.
    No tak, za duzo wysilku ;)

    > Widzę tylko twoje opowieści. Nie jestem w stanie zweryfikować ich
    > prawdziwości, a konfabulanci to częste na newsach zjawisko.
    No to masz pecha.
    A teraz idź spac, bo jutro zap... od rana ;)

    > Badndzior, który dokonał napadu i nie dał sie złapać.
    Hmmm, no tak. Ale rozmawiamy o pozyskiwaniu srodkow na zycie w sposob
    legalny.
    Wiec? :>

    > Eeee tam...
    > Następnego jelenia się weźmie do organizowania pracy i płacenia pensji.
    Wezmie albo nie wezmie ;)
    On musi chcic sie wziac ;)

    > Gorzej jak choroba ciężka, wypadek, kalectwo.
    No gorzej. Ale od czego są ubezpieczenia?