  • Data: 2008-05-20 21:37:29
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g0vent$2og$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > A tak kontrolnie.
    Aaaaa no chyba, ze tak ;)

    > Zawsze coś się znajdzie albo wymyśli.
    Gorzej jak sie wymysli, a potem ktos sie dowie, ze sie wymyslilo ;)
    Moze być dym ;)

    > No i co z tego wszystkiego?
    No nic ;)
    Po prostu przestajesz istniec jako czlowiek i zamieniasz sie co najwyzej
    w glosnobzyczaca zielona muche ;)

    > Przecież nie muszę być w pracy żeby zawiadomić odpowiednie instytucje o
    > podejrzeniach o nieprawidłowości, przekręty, nadużycia.

    Mozesz zawiadomic, ale co z tego?
    Pracowalm w firmie, gdzie kazdy odchodzacy (zwalniany) zglaszal wszelkie
    (wymyslone) naduzycia do wszelkich mozliwych instytucji. A firma jak
    stala tak stoi.

    A powaznie: szerogowy pracownik ma male szanse "zaistniec" i zrobic
    szkode firmie. Jesli zaczyna tak dzialac, to to tylko korzysc - bo
    okazuje sie, ze jego zwolneinie bylo sluszne i mozna zalowac tylko, ze
    tak pozno.

    > Nie "może" i nie "zaszkodzić", tylko "na pewno" i "dokonać
    > sprawiedliwego rozliczenia"..

    :)

    > Jest. Tylko o tym nie wie, bo jest przeciętnym Kowalskim. ;)

    Czyli nie jest, bo bylby, gdyby wiedzial to, czego nie wie. Ale gdyby
    jednak wiedzial, to juz nie bylby przecietnym Kowalskim.

    I kolo sie zamyka.

    Przecietni Kowalscy nie szkodza. A pracodawcy nei płaczą ;)

    > Zawsze jest pierwszy raz.
    Cóż, "koszty" prowadzenia dzialalnosci i zatrudniania ludzi. Zatrudnia
    sie kolejnego gryzipiorka. Zwlania serwisanta. a jego robote rozdziela
    na pozostalych.

    I tak oto serwisanci serwisantom zgotowali ten los ;)