  • Data: 2008-05-20 22:54:41
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:

    > A z magazynierem albo operatorem widłaka można, tak?
    Wyzej wysiegnika nie podskoczysz ;)

    > Ciekawa teoria. "Budżet" otrzymał co mu się wg prawa należało wraz z
    > karą za oszustwa. Ale nikt z tego nic nie ma. Z tego by wynikało, że
    > należy po prostu znieść jakiekolwiek fiskalne wpływy do budżetu, bo nikt
    > z tego nic nie ma.
    > Czemu nikt tego jeszcze nie wprowadził???

    Bo ci co by to mogli wprowadzic ucierpieliby najbardziej ;)

    > A niech sobie ma. Zawsze to lepiej niż oszust podatkowy miałby uniknąć
    > należności.

    Czy ja wiem, taki oszust to zatrudni na czarno paru polaków

    Jak np. tutaj (choc akurat tu nie ma oszusta w pracodawcy):
    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74785,5193272.h
    tml

    A ci pracownicy dostana kase i chocby sie mieli uchlac to wiekszy z tego
    pozytek ;) Przynajmniej ludzie szczesliwi beda ;)

    > Brak dowodów. Najwyżej szeptana pantoflowa propaganda gnid. Ale to można
    > przecież zwyczajnie sfabrykować.
    Eeee tam, a po co fabrykowac, jak mozna pokazac palcem ;)

    > No, nie całkiem.
    Moze i nie, ale na jedno wychodzi.
    Pracownik - po za satysfakcja - nic z tego nie ma.