eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo po ang › Re: Prawo po ang
  • Data: 2010-05-02 10:28:39
    Temat: Re: Prawo po ang
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2 Maj, 10:47, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-05-02 10:39, Jacek_P pisze:
    >
    > > scream napisal:
    > >> Serwis moze byc nawet w suahili. Jezeli oferujesz cos do sprzedazy
    > >> polskiemu klientowi, to dopiero musi byc po polsku. Tak stanowi prawo :)
    >
    > > Napisz do Amazona, że są nielegalni ;)
    >
    > Ale oni nie są polską spółką?
    >
    > GB

    I co z tego? Odwroc problem. Amazon ( w wersji brytyjskiej) sprzedaje
    cos francuzowi. Jest tu jakis problem?

    Masz dwa problemy ktore tak naprawde nie sa problemami.
    Pierwszy: regulamin po angielsku, klienci z polski. Jesli nie znaja
    angielskiego to znaczy ze klamia klikajac "zapoznalem sie z
    regulaminem". Wiec dopoki nie bedziesz lamal prawa (wlasciwego dla
    kraju zalozenia spolki czyli polskiego) nie mozna ci nic zarzucic.
    Problem drugi: Polska firma z Polskim klientem MUSI gadac po polsku.
    Nie musi. Jesli serwis nie jest skierowany do polakow, nie sprzedaje
    rzeczy ktore mozna kupic tylko w polsce (np. slynne klawisze z kosci
    sloniowej) to wtedy nie musisz z klientem gadac w jego jezyku. Pomimo
    ze potrafisz.
    Po to sa te checkboxy przy "I've read and understand". Jesli klient to
    klika to znaczy ze przeczytal i zrozumial. Bo jesli nie zrozumial to
    skad wie co znaczy owe "I've read and understand"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1