eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo po ang › Re: Prawo po ang
  • Data: 2010-05-02 12:03:24
    Temat: Re: Prawo po ang
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    SzalonyKapelusznik <s...@g...com> pisze:
    > On 2 Maj, 13:39, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:
    >> Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał
    >>
    >> > Po to sa te checkboxy przy "I've read and understand". Jesli
    >> > klient to klika to znaczy ze przeczytal i zrozumial.
    >>
    >> Hehe. Uważasz, że każdy studiuje licencję przed instalacją programu?
    >> Klika sie Next/OK i do przodu.
    >>
    >> > Bo jesli nie zrozumial to skad wie co znaczy owe "I've read
    >> > and understand"?
    >>
    >> Empirycznie doszedł do tego, że jeśli tam nie ma ptaszka to
    >> program/usługa nie bangla. No to postawił.
    >
    > No to empirycznie bedzie musial dochodzic wszelkich rzeczy powiazanych
    > z serwisem i regulaminem.

    Dlaczego zakładasz że to tylko klient może chcieć coś od serwisu a
    serwis nie może chcieć czegoś od klienta? :-)

    Zasłanianie się "niepełnym zaznajomieniem się z regulaminem po
    angielsku" przez klienta z Polski przed polskim sądem (a już szczególnie
    gdy serwis jest Polski/z Polski) ma szanse być skuteczne a przynajmniej
    "odstraszająco" wydłużyć procedurę prawną :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Pies, który głośno szczeka, nie ugryzie.
    -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1