eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo po angRe: Prawo po ang
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.news-service.com!postnews.goog
    le.com!o14g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo po ang
    Date: Sun, 2 May 2010 03:28:39 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 30
    Message-ID: <9...@o...googlegroups.com>
    References: <hri7r1$795$1@news.onet.pl>
    <3...@3...googlegroups.com>
    <hrj990$c0l$1@news.onet.pl> <hpmn8o9gtegl$.p9j55lwphdk2$.dlg@40tude.net>
    <hrjdor$thr$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hrje6q$qut$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.140.111
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1272796119 10345 127.0.0.1 (2 May 2010 10:28:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 May 2010 10:28:39 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o14g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=87.205.140.111;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.24
    Version/10.52,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:637710
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2 Maj, 10:47, Grzegorz Brycki <g...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2010-05-02 10:39, Jacek_P pisze:
    >
    > > scream napisal:
    > >> Serwis moze byc nawet w suahili. Jezeli oferujesz cos do sprzedazy
    > >> polskiemu klientowi, to dopiero musi byc po polsku. Tak stanowi prawo :)
    >
    > > Napisz do Amazona, że są nielegalni ;)
    >
    > Ale oni nie są polską spółką?
    >
    > GB

    I co z tego? Odwroc problem. Amazon ( w wersji brytyjskiej) sprzedaje
    cos francuzowi. Jest tu jakis problem?

    Masz dwa problemy ktore tak naprawde nie sa problemami.
    Pierwszy: regulamin po angielsku, klienci z polski. Jesli nie znaja
    angielskiego to znaczy ze klamia klikajac "zapoznalem sie z
    regulaminem". Wiec dopoki nie bedziesz lamal prawa (wlasciwego dla
    kraju zalozenia spolki czyli polskiego) nie mozna ci nic zarzucic.
    Problem drugi: Polska firma z Polskim klientem MUSI gadac po polsku.
    Nie musi. Jesli serwis nie jest skierowany do polakow, nie sprzedaje
    rzeczy ktore mozna kupic tylko w polsce (np. slynne klawisze z kosci
    sloniowej) to wtedy nie musisz z klientem gadac w jego jezyku. Pomimo
    ze potrafisz.
    Po to sa te checkboxy przy "I've read and understand". Jesli klient to
    klika to znaczy ze przeczytal i zrozumial. Bo jesli nie zrozumial to
    skad wie co znaczy owe "I've read and understand"?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1