  • Data: 2012-03-22 16:30:48
    Temat: Re: Prawo autorskie - kopia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Mar 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W końcu jak kupię kradziony
    > samochód, to mi go zabiorą, nawet jeśli działałem w dobrej wierze.

    Ale dopiero jak przejedziesz niemiecka granicę.
    W Polsce niestety wystarczy go poukrywać ze trzy lata :>
    Takie prawo.

    No i rzeczy materialne maja to do siebie, że własciciel tego
    samochodu nie ma, więc i prawa sa jakby inne.
    Natomiast trzeba przyznać, że usodtępnianie jest bliższe
    Twojemu porównaniu: udostępniajacy szarogęsi się czyms, do
    czego nie ma prawa.
    Ale mniej więcej tak, jakbym Twój samochód pożyczył komus
    (ale nie sprzedał - ja bym z tego nic nie miał, Ty potencjalny
    "stracony zysk" z najmu, zakładajac że ktos by Ci tyle zapłacił
    co w wypożyczalni rzecz jasna).

    pzdr, Gotfryd